ניווט: עמוד הבית // זמן שווה כסף: למה לא כדאי להתעכב עם עבודות הקידוח?

זמן שווה כסף: למה לא כדאי להתעכב עם עבודות הקידוח?

לא כל אחד יכול לבצע עבודות קידוח, בטח כשמדובר על קידוחים אופקיים. אפילו רחוק מכך. למעשה, ישנם מעטים בארץ אשר ערוכים לעסוק בעבודות הקידוח השונות, זאת מכיוון שישנן לא מעט בעיות אשר צצות לפתע, ואלו עשויות לעכב את פעולות הקידוח. לכן, אם אתם מעוניינים בעבודת קידוח מכל סוג, יש לפנות אך ורק לאנשי מקצוע, ועדיף לכאלו עם ניסיון רב בתחום.

אז אילו בעיות קיימות למעשה, ועל אילו דברים כדאי לתת דגש לפני שמתחילים לקדוח?
ראשית, הדבר החשוב ביותר, הוא בדיקה של השטח לפני שיוצאים לדרך. חברות הקידוח השונות, עוד בטרם ייגשו לעבודה, יבדקו את האזור כדי לראות שהוא לא בעייתי לביצוע קידוחים אופקיים (אזורים שבהם הונחו תשתיות קודמות או כאלו המורכבים מקרקע אשר אינה מתאימה מוגדרים כבעייתיים).

קידוחים

  • הפן הכלכלי
    קידוח אופקי הוא לא עסק זול, ולכן לא כדאי לבזבז זמן מיותר. זאת אומרת שאם חברת הקידוח החלה לפעול ותוך כדי גילתה כי הקרקע איננה מתאימה, מדובר לא רק בבזבוז זמן משווע, אלא גם בבזבוז כספים רבים. במקרים רבים, עבודות קידוח דורשות כוח אדם רב, חסימות של כבישים ועוד, וכל דקה למעשה שווה כסף. לכן כדאי להיערך עוד לפני תחילת הקידוחים, כדי לא להיתקל בעיכובים מיותרים.
  • בדיקה יסודית של הקרקע לצורך איתור תשתיות קודמות
    כפי שציינו קודם לכן, תשתיות קודמות וישנות באזור הקידוח עשויות לגרום ללא מעט בעיות, מאחר וישנן לא מעט תשתיות אשר לא מופו כהלכה בזמן שהונחו. יש לאתר את הבעיה עוד לפני תחילת העבודות ולטפל בה, שכן רק אז ניתן יהיה להתחיל לקדוח.
  • הפרעה לשגרת החיים
    ככל שהעבודות מתעכבות יותר, כך נמשכת גם ההפרעה לכלי הרכב, זאת במקרה שדרכי גישה נחסמו בשל העבודות, וסביר להניח שלא מעט אנשים ייפגעו מכך. לכן, כמו שכבר ציינו יותר מפעם אחת, חשוב מאוד שלא להתעכב על דברים מיותרים.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות