ניווט: עמוד הבית // שלושת הכללים של חברת קידוחים מוצלחת

שלושת הכללים של חברת קידוחים מוצלחת

חברות קידוחים רבות פועלות כיום בישראל, ובהן גם ש.ע.ר קידוח ותשתיות המספקת את כל סוגי הקידוחים, לדוגמא: קידוחים אופקיים, קידוח בסלע, קידוח לניקוז ועוד. אחד הדגשים החשובים בעבודתנו מול הלקוחות, הוא תשומת הלב הניתנת לכל פרויקט ופרויקט, מתוך מטרה לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר האפשרית.

לתפיסתנו, חברות קידוחים טובות הן חברות הדוגלות בשלושה ערכים מרכזיים בעבודתן השוטפת: עמידה בזמנים, איכות העבודה ועמידה במסגרת התקציב. מיד נראה, איך שלושת הערכים האלו משפיעים היטב אלו על אלו וחשוב ששלושתם יישמרו בכל עבודת קידוח, מכל סוג שהוא.

3 המפתחות להצלחה בקידוחים

  • המפתחות לעבודה מוצלחת
    המפתחות לעבודה מוצלחת

    איכות העבודה – זהו המרכיב הראשון והחשוב ביותר בעבודות קידוחים. בעינינו, בחלק מהקידוחים יש צורך להגיע למקום הקידוח עצמו על מנת לסקור אותו ולבצע בדיקה ואיתור תשתיות. בדיקה זו תהיה הצעד הראשון בהבטחת עבודה איכותית שלא תפגע בתשתיות קיימות. בהמשך, בקידוח עצמו, יש צורך בעובדים מנוסים ומיומנים הפועלים כבר שנים בתחום, כפי שאנו בש.ע.ר קידוח ותשתיות שולחים למקום הקידוח.

  • עמידה בזמנים – די ברור שעמידה בזמנים היא גורם חשוב במשוואה, שכן חריגה מעבר למסגרת הזמן שהוקצתה מראש, עלולה להעיד על עבודה לא איכותית, צוות לא מנוסה מספיק או קידוח מורכב מדי שההיערכות אליו הייתה בעייתית. לכן, מומלץ לשמוע את ההערכה של חברות הקידוחים בנוגע למשך הזמן המשוער לקידוח, ולקחת זאת בחשבון.
  • עמידה במסגרת התקציב – מרכיב זה הוא חשוב מאוד עבור הגוף המזמין את הקידוח. כאשר התקציב שהוגדר הוא התקציב שהוצא בפועל לטובת הקידוח, מדובר בסימן מצוין המעיד לרוב על עמידה בתכנון המוקדם. עם זאת, חריגה בתקציב עלולה להיגזר מאיכות עבודה נמוכה (פגיעה בתשתיות קיימות למשל, צוות בלתי מנוסה וכו') או מאי עמידה בזמנים (בשל מורכבות הקידוח למשל).

כפי שראינו, אי עמידה באחד או יותר מהכללים שהגדרנו, עלולים להביא לבעיות בעבודות קידוחים. מנגד, עמידה בשלושת הקריטריונים הללו מעידה על חברת קידוחים מוצלחת שמעניקה את העבודה הטובה ביותר עבור לקוחותיה.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות