ניווט: עמוד הבית // האם ניתן לבצע קידוחים אופקיים החוצים דרכים בינעירוניות?

האם ניתן לבצע קידוחים אופקיים החוצים דרכים בינעירוניות?

במדינת ישראל יש צורך לערוך קידוחים בתשתיות מידי פעם לפעם, גם על מנת לבצע עבודות חדשות, גם על מנת לשמר את הישנות וגם על מנת להקים תשתיות של אזורי מגורים חדשים. כדי לעשות זאת יש צורך לקדוח, לא פעם, בדרכים בינעירוניות. הסיכון לקידוח בדרכים בינעירוניות הוא גדול מפני שהדרך היא נחוצה להמשך קיום סדיר של תושבי הערים המשתמשים בעורק תחבורתי זה. בעיה אחת בקידוח והדרך יכולה להיות סגורה.

איך ניתן למנוע את הסכנה ועדיין לקדוח בדרכים בינעירוניות?

קידוחים אופקיים - הדמיה (מתוך youtube)
קידוחים אופקיים – הדמיה (מתוך youtube)

עולם הקידוחים הוא עולם רחב למדי ועם התפתחות הטכנולוגיה כך גם נוספו לא מעט סוגי קידוחים אפשריים בשיטות שונות ובכלים שונים. האתגרים הכי גדולים שעומדים בפני עולם הקידוח הם כיצד למנוע הפרעה לסביבה הקיימת וכיצד ניתן לבצע את העבודה במינימום זמן ובמקסימום בטיחות ויעילות.

חברת שער קידוחים הנה חברה בעלת ניסיון וותק בתחום הקידוחים והיא מבצעת גם קידוחים אופקיים. אחד היתרונות הגדולים של קידוחים אופקיים הוא העובדה שהם מאפשרים לקדוח מצד לצד ולא לעומק, כלומר בצורה מקבילה לפני השטח ולא מאונכת אליה. באופן זה יהיה ניתן לקדוח בדרכים בינעירוניות מבלי להפריע לסביבה ובבטיחות מקסימאלית.

איך מתבצעים קידוחים אופקיים בדרכים בינעירוניות?

קידוחים אופקיים מאפשרים לפרוס תשתית בצורה מהירה ונוחה גם במקומות כמו דרכים בינעירונית. למעשה, אין צורך לפתוח כבישים כדי לעשות זאת והציבור כלל לא נפגע. את הקידוחים האופקיים מבצעים ברמת תכנון גבוהה מאוד, על פי דרישות מזמין העבודה ותוך כדי מחקר על תנאי שטח הקידוח.

על מנת שקידוחים אופקיים יצליחו, ישנה חשיבות רבה להתאים את הציוד לעבודה ואת ההליך לדרכים בינעירוניות. הציוד המתקדם, התכנון המקיף והמקצועיות יכולים לחסוך זמן יקר והרבה מאוד כסף.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות