ניווט: עמוד הבית // קידוח אינטגרלי HDD: מא' ועד ת'

קידוח אינטגרלי HDD: מא' ועד ת'

בשנים האחרונות, התחרות בין חברות התקשורת והכבלים גדלה באופן משמעותי. הסיבה לכך נעוצה בכניסתן של חברות נוספות ומתחרות לשוק. הדבר הוביל לירידת מחירים גדולה, ומי שהרוויח מכך הם כמובן אנחנו, הצרכנים.

אלא שעם הכניסה של חברות תקשורת חדשות לערים הגדולות, יותר ויותר קווי תקשורת החלו לעבור בתוך הערים ובשכונות עצמן, שאותם בדרך כלל מחברים על ידי קידוחים אופקיים. אלא שכמו שאנו יודעים, הערים בישראל צפופות למדי, ובמקרים רבים לא ניתן לבצע עבודות אלו בעזרת קידוח אופקי.

היתרונות של קידוח אינטגרלי HDD

כאן נכנס לתמונה קידוח אינטגרלי HDD – קידוח "גמיש" המבוצע במקרים רבים מתחת לכביש מהיר, ועל ידי כך מאפשר למתוח תשתיות רבות, כמו קווי תקשורת וחשמל. קידוח זה מבוצע על ידי מכונות גדולות מסוג JET בדרך כלל, ואין צורך בחפירה מיוחדת ו/או בהכנות מוקדמות.

באילו מצבים יש צורך בקידוח בדחיקה?

קידוח אינטגרלי HDD מתבצע במספר שלבים, ולא גורם לנזק לסביבה. הקידוח עצמו מתבצע בעזרת ראשי קידוח מיוחדים המאפשרים לבצע קידוח קשתי, לאחר תכנון מדוקדק של עבודות הקידוח – מהשלב הראשוני ועד לסיום העבודות.

אחד היתרונות הגדולים של שיטה זו, הוא שבניגוד לשיטות אחרות, שעלולות להפריע לשגרת החיים ולתנועה, קידוח אינטגרלי HDD ניתן לבצע לאורך של עד 300 מטרים ואם זה לא מספיק – הוא מאפשר לפרוס מספר קווים יחד. כמו כן, בביצוע עבודות קידוח מסוג זה ניתן לשחק עם שיפוע הקידוח, הכיוון והזווית בכל שלב.

בכל תנאי שטח, בכל מזג אוויר

נכון, הקידוחים הפופולריים ביותר הינם קידוחים אופקיים, שאותם ניתן לבצע כמעט בכל שטח ובכל תנאי מזג אוויר, אך יש מקרים שבהם לא ניתן לבצע קידוחים מסוג זה, כמו שטחים צפופים או שכונות עירוניות המלאות בתשתיות ישנות.

כשמדובר על קידוח אינטגרלי HDD, חשוב לזכור שיש חשיבות גדולה מאוד לאיכות הציוד ואיכות החברה המבצעת, שכן תקלות שעלולות להיווצר לאורך הדרך, יכולות לעכב את הפרויקט עד מאוד. חברה מנוסה עם ציוד מתקדם בדרך כלל מבצעת את העבודות על הצד הטוב ביותר ועל פי התכנון המקורי ללא חריגות של זמן.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות