ניווט: עמוד הבית // קידוחים אופקיים ותשתיות בדרך עירונית

קידוחים אופקיים ותשתיות בדרך עירונית

חברת שער קידוחים מציעה פתרונות מתקדמים לקידוחים אופקיים, להנחת תשתיות ולפריסתן בדרכים עירוניות ובינעירוניות. חשוב לזכור כי פריסת תשתיות בתוואי עירוני אינה משימה של מה בכך מאחר שיש לתכנן את העבודה לפרטי פרטים תוך התחשבות בגורמים רבים. בין היתר, יש לשים דגש על נושא הבטיחות בעבודה ועל מזעור הסיכונים לפגיעה ברכוש, כמו גם על שמירה על חייהם של הפועלים ושל הולכי הרגל. לכן, בתוואי העירוני נהוג להעדיף במקרים רבים קידוחים אופקיים, כך ניתן להימנע מהפרעה לתנועת כלי הרכב, ולא לפגוע באיכות חייהם של התושבים באזור.

קידוח יעיל ומהיר לפריסת תשתיות בדרכים עירוניות

atlanta-819334_640בעבר, היה נהוג לפרוס תשתיות שונות כמו קווי מים, ביוב, גז ותקשורת באמצעות חפירות בעיר. כלומר: הקבלן המבצע נדרש לקדוח בכבישים סלולים ולבצע קידוחים במדרכות. עבודה זו חייבה תיאום מול הרשות המקומית ומול כל הגורמים המעורבים, לרבות משטרת ישראל, כיוון שהיה צורך לחסום כבישים, לשנות סידורי תנועה ועוד. באמצעות קידוחים אופקיים על ידי חברת שער קידוחים, ניתן לבצע את הפרויקט כמעט ללא הפרעה לסביבה, וללא צורך בחסימת כבישים וביצירת מטרד להולכי הרגל.

חשוב לציין כי קידוחים אופקיים לפריסת תשתיות בדרך עירונית מתאימים לפרויקטים רבים ומגוונים, בין היתר לפריסת תשתיות חשמל מתחת לפני הקרקע, לפריסת תשתיות של קווי תקשורת (טלפון, כבלים, סיב אופטי ועוד), תשתיות של קווי מים, ביוב וגז ועוד.

קיצור משך העבודה

חברת שער קידוחים מתמחה בין היתר בקידוחים אופקיים, בהתאמה מלאה לצורכי מזמין העבודה ולדרישותיו. קידוח אופקי מאפשר גמישות מרבית במהלך העבודה. ניתן לבצע קידוחים אופקיים עד לעומק של 20 מטר מתחת לפני הקרקע, כאשר יש לתכנן בקפידה את הקידוח מראש בגלל תשתיות קיימות ובשל תנאי השטח. קידוח אופקי מתאים לשני סוגי קרקע עיקריים: קרקע חולית וקרקע סלעית. כדאי לדעת כי באמצעות קידוחים אופקיים לפריסת תשתיות שונות ניתן לקצר את משך העבודה ולהוזיל את עלויות הפרויקט.

בזכות כל היתרונות הללו, נהוג כיום לבצע פרויקטים רבים של פריסת תשתיות בדרכים עירוניות באמצעות קידוחים אופקיים. חברת שער קידוחים נחשבת לחברה המובילה בארץ בתחום זה, והיא מחויבת לעבודה בטיחותית ואיכותית ולמחירים משתלמים ונוחים למזמין הפרויקט.

 

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות