ניווט: עמוד הבית // קידוחים אופקיים – התאמה לכל סוג של קרקע

קידוחים אופקיים – התאמה לכל סוג של קרקע

קידוחים מהווים חלק בלתי נפרד מעבודות התשתית והבנייה השונות. גם כאשר ברור שיש צורך בעבודת קידוחים, צריך להיכנס לעובי הקורה ולראות מהי בדיוק השיטה האידאלית – בין השאר תוך התחשבות במאפייני הקרקע. מהבחינה הזו, אפשר לראות שהבוחרים לבצע קידוחים אופקיים נמצאים בנקודת פתיחה מצוינת, כאשר קידוחים מסוג זה מתאימים למעשה לכל אחד מסוגי הקרקע. אם פונים לחברה המציעה קידוחים מהסוג הזה ומוודאים שהיא עומדת בדרגות הגבוהות ביותר של מקצועיות, אין סיבה שהמלאכה לא תתבצע במהרה ועל הצד הטוב ביותר.

התאמת הקידוחים לקרקע סלעית קידוחים אופקיים לכל סוגי הקרקע

כיום, כשהבנייה העירונית הולכת ומשתלטת על השטחים הטבעיים, ברור כי נדרש למצוא פתרונות קידוח שיאפשרו להתמודד עם הקרקע הקשיחה הזו. קידוחים אופקיים מאפשרים בדיוק את זה ולכן הם נחשבים לפתרון אידיאלי בתוך שטחים עירוניים, כמו גם באזורים טבעיים בהם הקרקע היא סלעית. באמצעות הקידוח האופקי ניתן להגשים את היעד, כאשר המקדחות השונות מגיעות בקוטרים שונים שלמעשה מגדירים עד לאן יוכל להתבצע הקידוח – ולאחר מכן להמשיך בצורה אופקית.

הדיוק של הקידוחים האופקיים מהווה יתרון משמעותי, שמסביר את הפופולאריות שלהם. קרקעות סלעיות נמצאות פעמים רבות באזורים "רגישים" מאד מבחינת התשתיות שלהם, כך שקידוח שאינו מדויק עלול להסב הרבה יותר נזק מאשר תועלת. כאשר משתמשים בקידוח אופקי ומתאימים לסוג המשימה את קוטר המקדחה, משפרים את נקודת הפתיחה בצורה ניכרת.

אל תשכחו את הקרקע החולית

קידוחים אינם מתבצעים כיום רק בקרקעות סלעיות, אלא גם בקרקעות המוגדרות כחוליות. אף על פי שיש אנשים שמתבוננים בקרקעות האלה וסבורים שהקידוח שלהן הוא פשוט יחסית (כי הרי הקרקע נראית פחות קשיחה מאשר הסלעים), בפועל המצב מורכב הרבה יותר. הקרקע החולית הממוצעת מאופיינת בדרגות שונות של רכות ושל חוזק, מה שעלול להקשות את תהליך הקידוח בצורה ניכרת: החשש הוא שיהיה קשה הרבה יותר לשמור על אמצעי הקידוח יציבים במצבים של חוסר אחידות. העובדה הזו מהווה פעמים רבות את ההבדל היחידי בין קידוח מוצלח לבין כזה שמתארך ומסתבך, או אפילו כזה שהופך להיות חסר תועלת של ממש.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות