ניווט: עמוד הבית // קידוחים אופקיים – התאמה לכל סוג של סביבת מגורים

קידוחים אופקיים – התאמה לכל סוג של סביבת מגורים

עבודות קידוחים שמבוצעות בסביבת מגורים נחשבות למורכבות יותר מבכל אזור אחר, והסיבות לכך ברורות. באזורים בנויים, מרווח התמרון קטן פי כמה ביחס לשטח הפתוח, והסיכונים דווקא גדולים: באזור בנוי יש לא מעט תשתיות אשר ניתן לפגוע בהן פגיעה נקודתית שעלולה לחולל נזק עצום. העובדה שהקרקע באזורים אלה היא קשיחה (מבטון, לרוב) מסבכת עוד יותר את המצב.

עם זאת, אם יודעים מה לעשות וכיצד – ניתן לשפר את אחוזי ההצלחה ולפשט את התהליך בצורה ניכרת. פנייה לחברה המבצעת קידוחים אופקיים היא הצעד המרכזי שחשוב להכניס לתמונה, כפי שנדגים עבורכם במאמר הנוכחי.

מדוע להעדיף את הקידוחים האופקיים? באילו מצבים יש צורך בקידוח בדחיקה?

קידוחים אופקיים נחשבים למילה האחרונה בתחום הקידוח, עקב מגוון רחב של יתרונות שהם מגלמים בתוכם. היתרון החשוב ביותר בהקשר שלנו הוא שבכוחם של הקידוחים האלה להתמודד עם כל תנאי הקרקע, ומכאן שהם יכולים גם להתאים לכל סביבת מגורים.

בלי קשר לסוג הקרקע, לעומק שצריך להגיע אליו ולהיות הקרקע ישרה או מישורית – באמצעות הקידוח האופקי ניתן לבצע את המשימה בהצלחה. לא רק שאפשר לעמוד במשימה: היא למעשה תתבצע בצורה מהירה פי כמה מכל צורת קידוח אחרת.

קידוח אופקי מאפשר לקצר את זמן העבודה במידה ניכרת ולמנוע מצבים בהם העבודה מתארכת ומתארכת, תוך שהיא מייקרת כמובן את העלויות. באמצעות הקידוחים האופקיים ניתן גם לצמצם עד למינימום האפשרי את ההפרעה של הקידוח למרקם החיים העירוני ולשגרת החיים של מי שנמצא באותו שטח בנוי.

אי אפשר להצליח בלי תכנון

בתחום הקידוחים, חשוב לזכור, אף דבר אינו מקרי. גם כאשר בוחרים בקידוח אופקי, יש צורך לעשות לא מעט עבודה. תכנון מוקפד ויסודי של המשימה הוא בגדר חובה, תוך בחינת המאפיינים שלה ותוך התאמת ציוד הקידוח הספציפי אליהם. מעלה מרכזית אחרת של קידוחים אופקיים שנכנסת כאן לתמונה היא שהם מציעים גמישות ודיוק מירביים. אם חששתם ממצב בו המשימה תתארך מכיוון שהיא מתבררת כמורכבת הרבה יותר בפועל, או שלא תוכלו לבצע אותה כיוון שהציוד מתברר ככזה שאינו מתאים לסוג הקרקע – החששות האלה יתבדו במהרה במקרה של הקידוחים האופקיים.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות