ניווט: עמוד הבית // באיזה ציוד נעשה שימוש באיתור תשתיות?

באיזה ציוד נעשה שימוש באיתור תשתיות?

החלטתם לבצע קידוח אופקי באזור שאותו אתם לא מכירים ובאמצע הקידוח גיליתם לפתע שבדיוק במקום שבו אתם עוברים עם הציוד שלכם, עוברת תשתית חשמל או מים. במקרה הטוב, תשימו לב לכך עוד לפני שאתם גורמים נזק לתשתית הקיימת ואולי תפגעו בצינור המעביר את הכבלים. במקרה הרע, התשתית הקיימת תיפגע ותגרום להפסקות מים, חשמל או תקשורת באזור.

בדיקה ואיתור תשתיות - ש.ע.ר קידוח ותשתיות
בדיקה ואיתור תשתיות – ש.ע.ר קידוח ותשתיות

במיוחד באזורים אותם אינכם מכירים ועליכם לבצע בהם עבודות קידוח, רצוי להשתמש בשירות של ש.ע.ר קידוח ותשתיות – בדיקה ואיתור תשתיות מתכת המצויות מתחת לאדמה. ישנן שיטות שונות לביצוע בדיקה ואיתור תשתיות. בדרך כלל מבוצע שימוש בציוד ייעודי שמטרתו גילוי תשתית, אם זו קיימת, מבלי להרוס תשתיות קיימות או באמצעות רדאר החודר אל הקרקע.

השיטה הראשונה מבוססת על גלאי שדות מגנטיים – המאפשר לגלות תשתיות מתכת המצויות מתחת לאדמה. השיטה השנייה שבה חודרים אל הקרקע, מטרתה לגלות צנרת אל מתכתית, כמו לדוגמא צינורות העשויים בטון, פלסטיק או חומרים אחרים. ישנה חשיבות עליונה לצוות המבצע איתור תשתיות קיימות. על הצוות להיות מיומן ובעל ניסיון בביצוע הבדיקה.

כאשר אזור מסוים עובר בדיקה מקיפה, כפי שאנו בש.ע.ר קידוח ותשתיות מבצעים, ניתן יהיה לבצע בו עבודות על ידי חברות קידוחים ולהיות שקטים שאין סכנה לתשתיות כלשהן הקיימות במקום. במקרה שבו נמצאות תשתיות שהונחו במקום בעבר, ניתן לשנות את תוואי הקידוח המתוכנן על מנת לא לפגוע בדבר.

איפה ניתקל בצורך בבדיקה ובאיתור תשתיות?

בדרך כלל בשטחים עירוניים הקיימים עשרות שנים, לא קיים תיעוד מסודר ומלא של תשתיות. בשטחים אלו, כפי שניתן לדמיין, עוברות תשתיות שונות כמו מים, תקשורת וחשמל, ולכן במיוחד בהם מומלץ לבצע איתור תשתיות לפני תחילתו של פרויקט הכולל קידוחים מסוגים שונים. זכרו – בדיקה מקדימה עשויה בהחלט למנוע מכם עגמת נפש בעתיד!

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות