ניווט: עמוד הבית // אילו חברות זקוקות באופן שוטף לבדיקה ואיתור תשתיות?

אילו חברות זקוקות באופן שוטף לבדיקה ואיתור תשתיות?

תכנון עבודות תשתית וביצוען במשק הישראלי חייבים להתבצע רק באמצעות חברות קידוחים מקצועיות ובעלות ניסיון עשיר, ידע רב וציוד חדשני ומתקדם. לפני ביצוע העבודה יש לערוך סקר קרקע ובדיקה ואיתור תשתיות קיימות. כדאי לדעת כי רוב הרשויות המקומיות בארץ אינן מחזיקות בתיעוד ובמיפוי עדכני ומדויק של התשתיות הקיימות, לכן כל עבודה של קידוח אופקי מחייבת בדיקה קפדנית לפני התחלת הקידוחים, כדי להימנע מנזקים ומפגיעה בתשתיות הקיימות בשטח.

העובדה שלרשויות המקומיות אין תיעוד עדכני של התשתיות הקיימות מקשה על בעלי המקצוע, ועלולה לגרום לעיכוב בזמני הביצוע של הפרויקט. קידוח ללא בדיקה מדוקדקת עשויה לגרום תקלות העלולות להסב נזקי רכוש ופגיעה קשה בתשתיות קיימות מתחת לפני הקרקע, מה שיוביל לתביעות נגד הקבלן המבצע.

חברות במשק הישראלי הזקוקות לבדיקה ולאיתור תשתיות קיימות

חשוב לדעת כי חברות רבות במשק הישראלי זקוקות לשירות מקצועי של חברות קידוחים המבצעות בדיקה ואיתור תשתיות קיימות בקרקע. בדיקהworkers-659885_640 ואיתור תשתיות הוא שלב קריטי לפני השלמת פרויקטים הדורשים קידוחים אופקיים להנחת תשתיות שונות כמו קווי חשמל, קווי ביוב, מים, גז, כבלים ועוד.

בין החברות הזקוקות באופן שוטף לשירותי בדיקה ואיתור תשתיות ניתן למנות את חברת חשמל, HOT, בזק, חברות הסלולר כמו פרטנר וסלקום, חברות גז, חברות בנייה וכן גופים גדולים כמו רשויות מקומיות, משרד הביטחון ותאגידי המים.

כיום ישנה דרישה גבוהה לשירותי קידוחים אופקיים ולבדיקה ואיתור תשתיות קיימות בקרב גופים גדולים במשק הישראלי כמו חברות הגז הזקוקות לתכנון קפדני ולמיפוי התשתיות הקיימות לאורך המסלולים הייעודיים להנחת קווי הגז הטבעי, לפרויקטי תחבורה שונים, לחברת החשמל הזקוקה למיפוי הקרקע והתשתיות כדי לתכנן את הנחת כבלי החשמל בקרקע, לחברות בנייה המתמחות בתכנון כבישים, מחלפים, מסילות וגשרים וכיוצא באלה.

בנוסף, החוק הישראלי מחייב העתקת עצים, ואין לכרות עצים בשטח בו מתבצעות עבודות בנייה ותשתית. העתקת עצים מחייבת בדיקה ואיתור תשתיות מתחת לקרקע באזור הסמוך לעץ ומתחתיו, כדי לחפור מסביבו ללא פגיעה בתשתיות קיימות, על מנת לשלוף את העץ ללא פגיעה ולהעתיקו למקום אחר.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות