ניווט: עמוד הבית // ממה עשויים הצינורות המוחדרים אל הקרקע בקידוח?

ממה עשויים הצינורות המוחדרים אל הקרקע בקידוח?

עיקר העבודה בביצוע קידוחים אופקיים הוא יצירת הקידוח היציב והאמין ביותר שדרכו יהיה ניתן להעביר בבטחה תשתית מסוגים שונים: מים, חשמל, קווי תקשורת ואף גז. לשם כך, יש צורך בצינורות חזקים ועמידים, דרכם תעבור התשתית. ברור כי ישנן תקלות לא צפויות שגורמות לצינורות אלו להינזק לאחר שימוש רב או בשימוש לא זהיר, אך המטרה היא שצינורות התשתית המוחדרים אל הקידוח החדש, יחזיקו מעמד זמן רב ויהיו אמינים.

ישנם סוגים שונים של צינורות ותשתית – נסקור כמה מהם בקצרה בשורות הבאות:

  • 002צינורות בטון – אלו הם צינורות נפוצים הקיימים כמעט בכל מקום שבו שוכנת אוכלוסייה. צנרת זו משמשת לניקוז, לאיסוף מים ולסילוקם, כמו גם לאיסוף ולסילוק שפכי תעשייה או שפכים עירוניים.
  • צינורות פוליאתילן – אלו הם צינורות נפוצים במיוחד ומיועדים למספר מטרות: אספקת מים, הובלת מי שופכין או העברת קווי תקשורת. צינורות אלו מגיעים בקטרים שונים, בדרך כלל עד אזור 35 סנטימטרים.
  • צינורות פוליאתילן ייעודיים לתקשורת – צינורות אלו מיועדים להעברה של תשתית חשמל ותקשורת תת קרקעית. לחלק מצינורות אלו, ישנו צינור הולכה המיוצר באמצעים מתקדמים. אל צינור ההולכה ניתן להחדיר את הכבלים באמצעות אוויר דחוס או בחוט סטלבנד המיועד למשוך אותם אל עבר קצהו השני של הקידוח.

כמובן שכל צינור הנבחר להולכת תשתית מסוימת, ייבחר בהתאם למספר מאפיינים, כמו למשל: גודל הפרויקט, כמות התשתית שיש להעביר, סוג התשתית ועוד.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות