ניווט: עמוד הבית // קידוחים אופקיים וגז טבעי בדרום הארץ

קידוחים אופקיים וגז טבעי בדרום הארץ

465654465

חברת ש.ע.ר קידוחים היא מהותיקות בארץ בתחום הקידוחים עם עשרים שנות ניסיון בכל סוגי הקידוחים וקידוחים אופקיים במיוחד. ייחודה של שיטת הקידוחים האופקיים היא שבאמצעות שיטה זאת ניתן להיכנס אל תוך נקודה מסויימת ולצאת מנקודה אחרת מבלי לפגוע בתשתיות והסדר הציבורי. לצורך העניין, כביש ראשי ומרכזי יכול להמשיך לתפקד כרגיל בעוד הקודחים מבצעים את הקידוח מתחת לאדמה ובכך שגרת הנהיגה של הנהגים האחרים אינה נפגעת. 

בשבוע האחרון נעשתה עבודה עבור חברת הגז באזור הדרום במושב רבדים, מטרת העבודה הייתה לחבר את המושב לגז הטבעי. עד היום בישוב רבדים היו מחוברים לחשמל, לאחר ביצוע העבודה של ש.ע.ר קידוחים גם הבתים הפרטיים וגם כל אזורי התעשייה חוברו לגז הטבעי ובכך מפיקים אנרגיה שהיא יותר נקיה וירוקה.

הקידוחים בישוב רבדים בוצעו בשיטת הקידוחים האופקיים באורך של עד 300 מטר והועבר צינובר בקוטר 250 מ"מ, לצורך עבודה הזאת היו צריכים להעביר את הצינורות מתחת לצירים ראשיים ותודות לשיטת העבודה, הצירים לא נחסמו והרכבים יכלו להמשיך לנסוע כרגיל.

7898454

בימים האחרונים גם אשדוד מצטרפת אל מהפכת הגז הטבעי, חברת ש.ע.ר קידוחים פועלת בימים אלו באזור אשדוד. המטרה היא לעזור בתהליך חיבור השכונות המגורים בעיר והאזורים המתועשים אל הגז הטבעי כדי שתושבי העיר והסביבה יוכלו להנות מאנרגיה ירוקה יותר. ש.ע.ר קידוחים עובדים בעיקר ברחובות הראשיים של אשדוד ובדיוק כמו במקרה של ישוב רבדים ישנה התחשבות מקסימלית בצרכי האוכלוסיה המקומית ונעשים מאמצים מקסימליים על מנת שהאוכלוסייה המקומית תוכל להמשיך לשמור על סדר היום שלה באופן רציף. 

לצורך חיבור אשדוד למקורות הגז הטבעיים בוצעו גם כן קידוחים אופקיים באמצעות הנחת צינורות באורך 250 מטר ובקוטר של 400 מ"מ. הצינורות הועברו מתחת לרחובות הראשיים של העיר וזאת מבלי לפגוע בתחבורה ובהולכי הרגל או התשתיות הקיימות. 

מהפכת הגז הטבעי הינה דבר אשר רק הולך ומתעצם ועושה רושם שבשנים הקרובות עוד ועוד מקומות בישראל יחוברו אל מקורות הגז הטבעי. ש.ע.ר קידוחים שמה לעצמה מטרה להיות הראשונה שתחבר את רוב המקומות בישראל למקורות טבעיים אלו ועושה רושם כי שיטת הקידוחים האופקיים הינה הדרך האפקטיבית ביותר.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות