ניווט: עמוד הבית // החשיבות של ציוד מתקדם בקידוחים אופקיים

החשיבות של ציוד מתקדם בקידוחים אופקיים

אם אתם רשות מקומית, קבלן תשתיות, חברות תקשורת או תאגיד מסוים, סביר מאוד להניח שתצטרכו להיעזר בשירותיהן של חברות קידוחים על מנת לבצע עבודות שוטפות, בין אם קידוח אופקי קטן או קידוחים שעבודתם נעשית במשך מספר ימים. כדי לבצע את העבודה כמו שצריך, עליכם לבחור בחברה שעליה אתם יכולים לסמוך ותעניק לכם שקט נפשי.

כאשר אתם בודקים חברות קידוחים שונות, הקפידו לוודא קודם כל שמדובר בחברה בעלת ניסיון בקידוחים אופקיים או קידוחים מסוגים שונים, להם אתם זקוקים. אם ישנה אפשרות, בקשו להתייעץ עם אנשי החברה לפני ביצוע הקידוח, שכן ישנה חשיבות לתכנון במקרה זה. נושא חשוב נוסף שיש לשים לב אליו הוא הציוד המתקדם לביצוע קידוחים אופקיים. ודאו כי החברה מחזיקה ציוד מתאים לביצוע העבודות.

היתרונות של הציוד המתקדם

  • החשיבות של ציוד מתקדם בקידוחים אופקייםחיסכון בזמן – מניסיוננו בש.ע.ר קידוח ותשתיות, אין ספק שכאשר הציוד מתקדם, העבודה נעשית באופן חלק ומהיר. הציוד הוא חלק משמעותי בחיסכון בזמן. רק דמיינו לרגע אחד חברות קידוחים שעובדות עם ציוד לא מתאים. הדבר ייקח זמן רב יותר, יביא להפרעה גדולה יותר וסיום העבודה אינו נראה באופק.
  • חיסכון בכסף – כולנו מכירים את המשפט "זמן שווה כסף", ובמקרה של קידוחים אופקיים, הדבר ברור מאוד. עבודה שמתמשכת מעבר לזמן הצפוי בגלל ציוד שאינו מתקדם, דורשת עוד כוח אדם. במקרים מסוימים שבהם מדובר בקידוח אופקי גדול, יש צורך בהפרעה לתנועה, מה שדורש עוד שוטרים ואישורים, או במילים אחרות, הרבה הוצאות לא מתוכננות.
  • מתן מענה לקידוחים מורכבים – כאשר הציוד מתקדם, כך ניתן לספק מענה לקידוחים מורכבים במידת הצורך, כמוקידוח אינטגרלי באזורים צפופים, קידוחים לקווי ביוב, קידוח בסלע HDD ועוד.
  • ציוד המתאים לסוג העבודה הספציפי – כחברת קידוחים ותיקה, בעלת ניסיון וציוד רב, באפשרותנו להתאים לכל סוג של קידוח אופקי את הציוד הטוב ביותר, בהתאם לתנאי השטח ולסוג העבודה המבוקש.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות