ניווט: עמוד הבית // באילו מקרים מבצעים קידוחים לביוב?

באילו מקרים מבצעים קידוחים לביוב?

ישנם לא מעט סוגים של קידוחים – חלקם מתאימים ליותר סוגים של עבודות, וחלקם פחות. אך ישנו סוג אחד של קידוח, שפשוט אי אפשר בלעדיו. בכל מצב ובכל פרויקט.

קידוחים אלו נקראים קידוחים לביוב, ונחשבים לפופולריים עד מאוד. אלו הכרחיים, כפי שציינו, בכל פרויקט נדל״ן, מהקמת מרכזים מסחריים, בנייני מגורים, פארקים ציבוריים ומקומות בילוי ומוסדות ציבוריים, זאת כדי לשמור על הניקיון על ידי סירקולציה, במסגרתה מי השפכים יוצאים מהאזור הבנוי.

קידוחים לביוב מתבצעים בעזרת ציוד מיוחד, המאפשר לקדוח במגוון רחב של קרקעות – מקרקעות קשות עד מאוד לקרקעות קלות יותר לקדיחה. קידוחים אלו נעשים בדרך כלל בשיתוף פעולה מלא עם הקבלנים וחברות הבנייה. בדרך כלל, קידוחים לביוב חייבים לכלול בתוכם שיפוע בהתאם לדרישות הקבלן, זאת כדי לאפשר זרימה תקינה.

קידוחים לביוב מתבצעים בשני מקרים עיקריים: במקרים של בניית מרכזים מסחריים ובסביבת בנייה רוויה.

סביבת בנייה רוויה

בישראל ישנה מצוקת נדל״ן, זה הרי כבר ידוע. מצוקה זו נובעת מכמה סיבות, שהמרכזית ביניהן הוא הביקוש שגובר על ההיצע. כדי להגדיל את ההיצע על הקבלנים השונים לבנות כמה שיותר דירות למגורים, מה שעשוי להוביל לירידת מחירים גם באזורים המבוקשים, דוגמת גוש דן, ירושלים, חיפה והשרון, שם מתקיימת בנייה רוויה וישנה דרישה אף להרחיבה.

אלא שקבלנים העוסקים בפרויקטים באזורים אלו עלולים להיתקל בבעיות בהנחת התשתיות זאת בשל הצפיפות הרבה. כאן נכנסים לתמונה קידוחים לביוב, שיכולים להתבצע אפילו באזורים צפופים אלו. כך ניתן להמשיך עם בנייה רוויה מבלי לחשוש מהתשתיות.

בניית מרכזים מסחריים

באופן טבעי למדי, מרכזים מסחריים מושכים אליהם מבקרים רבים, ולכן, ישנה חשיבות גבוהה לאיכותה של מערכת הביוב, שתפקידה לגרום למבקרים להרגיש בנוח ולגרום להיגיינה מרבית. בשל סיבה זו, עד לפני שנים לא רבות, מרכזים אלו היו ממוקמים בסמוך לתשתיות קיימות, זאת כדי להתחבר לביוב.

אלא שכיום ניתן לבצע קידוחים לביוב כמעט בכל מקום, ועל ידי כך קבלנים ויזמים יכולים להקים מרכזים מסחריים במקומות שנמצאים במרחק רב מתשתית קיימת.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות