ניווט: עמוד הבית // איך עובד קידוח בסלע ומדוע חשוב שיהיה איכותי?

איך עובד קידוח בסלע ומדוע חשוב שיהיה איכותי?

קידוח בסלע מבוצע על קרקעות קשות כדי לבסס תשתיות או מבנים על גבן. קידוח בסלע, ובפרט קידוח אופקי, דורש מקצועיות רבה מחברת הקידוח שעושה את העבודה, שכן סוג הקרקע הוא בעייתי מאוד ודורש ציוד מתקדם ואנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. 

קידוח בסלע – חשיבות הדיוק

כדי לבצע קידוח בסלע יש צורך בציוד מיוחד המגיע על רכב כבד. בקידוח מסוג זה רמת הדיוק היא חשובה מאין כמותה – קוטר הקידוח נע בין 36-60 ס"מ בלבד ויש להקפיד עליו. הקידוח צריך להיעשות באופן מאונך לקרקע כדיקידוח בסלע HDD ליצור יסודות חזקים.

חשוב לדעת שככל שהקידוח יהיה עמוק יותר כך הוא גם צריך להיות מדויק יותר.

אין צורך בחפירות מוקדמות

בקידוח בסלע HDD אין צורך בחפירות, שכן הקידוח מבוצע באופן ישיר בסלע ובלי צורך בחפירה מקדימה לפני. בסיום הקידוח מחדירים לבור כלונסאות לחיזוק היסודות. בקידוח מסוג זה הסלע מהווה את התשתית ליסודות המבנה ולכן אין צורך בחפירות נוספות.

איכות הקידוח

כדי לקדוח באופן איכותי שיישמר לאורך שנים יש לוודא שלחברה שקודחת יש את הציוד המתאים והמתקדם ביותר לביצוע העבודה. בנוסף, חברות קידוחים מחויבות לבצע את העבודה ע"פ כללי הבטיחות המחמירים ביותר בהתאם למתווה ההנדסי שנקבע. עמידות המבנה תלויה באיכות העבודה, ולכן לא כדאי להתפשר על קידוח איכותי בסלע.

אנו בש.ע.ר קידוח ותשתיות לא מתפשרים על איכות בקידוח בסלע HDD וקידוחים מורכבים אחרים הדורשים שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור לקוחותינו.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות