ניווט: עמוד הבית // קידוח בסלע – השפעת איכות הקידוח על עמידותו למשך שנים

קידוח בסלע – השפעת איכות הקידוח על עמידותו למשך שנים

קידוח בסלע יכול להתרחש באזורים שונים – הן באזורי טבע הרריים והן באתרי בנייה שונים, כמו למשל אתר שבו מוקם בניין בן מספר קומות. קידוח בסלע, בין אם מדובר בקידוח אופקי או לא, מצריך מקצועיות רבה מחברות קידוחים המבצעות את העבודה, שכן סוג הקרקע בעייתי לעבודה בשיטות המקובלות והגישה אל השטח עשויה להיות בעייתית.

קידוח בסלע - משימה מורכבת
תמונה: Serge Bertasius Photography

בקידוח מסוג זה יש להקפיד על קוטר הבור, כלומר קוטר הקידוח. העבודה נעשית מורכבת עוד יותר אם מדובר בקידוח באזור שבו כבר קיימת תשתית מסוימת או בקרבת קיר בניין שכבר קיים, על מנת לא לפגוע שלא לצורך בתשתיות קיימות.

לכן, יש להקפיד, כמו בקידוחים מסוגים שונים, שהציוד המכני שברשות החברה הוא הציוד המתאים ביותר לביצוע סוג העבודה הספציפי. למשל, בקידוח בסלע יש צורך בקידוח חזק מספיק מצד אחד, אבל מדויק מאוד מנגד. חברות קידוחים גם מחויבות לבצע את העבודה על פי כל כללי הבטיחות המחמירים. כאשר הקידוח מבוצע בצורה יסודית ומדויקת, אם מדובר בקידוחים עבור בנייה, הדבר קריטי לעמידות המבנה. כאן אין מקום לטעויות, אפילו לא לטעויות קטנות.

החברה המבצעת את הקידוחים צריכה להקפיד בכל קידוח בסלע לבצע את עבודתה בהתאם למתווה ההנדסי שנקבע. אנו בש.ע.ר קידוח ותשתיות נוטלים חלק לא פעם בביצוע קידוחים מורכבים, כמו קידוחים בסלע וקידוחים אופקיים אחרים הדורשים מאיתנו גמישות מקסימלית תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים עבור לקוחותינו. אם אתם מעוניינים בביצוע קידוח בסלע או פרויקטי קידוח אחרים, ניתן כמובן להתקשר לייעוץ.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות