ניווט: עמוד הבית // עובדות חשובות על קידוחים רטובים ויבשים

עובדות חשובות על קידוחים רטובים ויבשים

ישנם הרבה סוגים שונים של עבודות – קידוח אינטגרלי, קידוח אופקי וכו'. אבל בעת תכנון פרויקטים קידוחים עלינו להיות מוכנים לכל תנאי השטח האפשריים, כולל כאלה שנובעים משינויים במזג האוויר. בהקשר זה, אצלנו בארץ הקידוחים מתחלקים לשתי קבוצות מרכזיות – קידוחים יבשים בעונת הקיץ וקידוחים רטובים בעונת החורף.

ההכנות לקראת קידוח יבש כאשר האדמה חמה ויבשה שונה במקצת לעומת ההכנות לקראת קידוח רטוב, אז האדמה רטובה ולחה. חברת קידוחים שמנוסה בתחום זה תדע אילו כלים הם הנכונים להשתמש בהם בכל אחת מהסיטואציות הללו.

קידוח רטוב וקידוח יבש משמשים, בין היתר, למטרות בנייה. במהלך הקידוח מוכנסות אל האדמה כולנסאות, שהמטרה שלהן היא ליצור יסודות חזקים למבנה שעתיד לקום באותו מקום.

קידוח רטוב

הקידוחים הרטובים מתבססים כיום על בנטונייט. שיטה זו צברה פופולריות במהלך השנים האחרונות, זאת בזכות היעילות הרבה שלה – היא חוסכם בכוח אדם, בעלויות ובזמן. בנוסף, הקידוח הרטוב נחשב כידידותי לסביבה. והכי חשוב – הוא מהווה בסיס חזק במיוחד עבור מבנים.

הסכנה בקידוח רטוב הוא מחשש לקריסה, שעלולה לנבוע מהלחות הגבוהה עם האדמה. קידוח עושה נעזר במינרלים טבעיים, שבעת מגע עם המים הופכים אותם לעיסה צמיגית.

קידוח יבש

שלב התכנון הוא קריטי מאוד במהלך עבודה של קידוח יבש למטרות בנייה, המכונה גם קידוחי כולנסאות. הוא משפיע על הצלחת השלב שלאחר מכן, שלב הנחת היסודות, שמהווים את הבסיס של המבנה כולו עליו הוא עתיד להישען למשך שנים ארוכות.

לכן, המסקנה היא שכאשר מתעורר הצורך בעבודת קידוח כלשהי יש לפנות אל חברה שמנוסה בתחומים אלה, כי רק חברה שמחזיקה בבעלי מקצוע מיומנים תדע לזהות את הניואנסים הנדרשים כדי שהפרויקט יוכתר כהצלחה.

 

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות