ניווט: עמוד הבית // מהם היתרונות של ביצוע קידוחים אופקיים?

מהם היתרונות של ביצוע קידוחים אופקיים?

כשמדברים על קידוחים, רבים מעלים לנגד עיניהם תרחיש אחד: קידוח הנעשה לתוך האדמה, למרחק של מטרים נכבדים. למרות שזו אפשרות נפוצה במיוחד, היא לא היחידה שעומדת כיום בתחום. קידוחים אופקיים מהווים כיום בחירה של לא מעט גורמים הפועלים בתחום, כאשר בחלק מהמקרים זהו הפתרון היחידי המתאפשר לביצוע עבודת קידוחים מסוימת. לפניכם סקירה של היתרונות המגוונים שקידוחים אופקיים מציעים כיום.

מינימום הפרעה לסביבה

glazing-oil-889599_640היתרון המרכזי הראשון של הקידוחים האופקיים הוא שהם הופכים את ההפרעה לסביבה למינימלית. אם לוקחים בתור דוגמא מייצגת מצב בו מעוניינים לקדוח בכביש, לצורך הנחת תשתית, הרי שהקידוח האופקי יאפשר לבצע את המלאכה כמעט מבלי לשנות את מצב הכביש. המשמעות הישירה של כך היא שהתנועה על גבי הכביש יכולה להימשך בזמן הקידוח, ההליך הופך למהיר יותר וגם לזול יותר מבחינה הגורמים המעורבים. אין צורך, למשל, להקצות אנשי משטרה שיחסמו את הכביש ה"בעייתי", כפי שקורה לא פעם במקרה של קידוחים אנכיים. הדבר חוסך סכומי עתק, שהופכים את הפרויקט לעתים לכדאי בכלל מבחינת הגורמים המעורבים.

גמישות בביצוע התהליך

קידוחים אופקיים מאפשרים לספק פתרון לכל תרחיש אפשרי. עצם ההתבססות על הקידוח האופקי מביא לכך שהנחת התשתיות יכולה לעשות בהתאם לצורכי הגורם המבצע ולתנאי השטח, גמישות שלא קיימת במקרה של קידוחים אנכיים. אם מעוניינים למקם תשתית ספציפית, ניתן לעשות זאת במרחקים שמגדירים מראש, תוך הגדרת העומק הספציפי של כל נקודה (עומק שנוטה להיות הקטן ביותר שאפשר במקרה מוגדר).

תוצאות מיטביות בפרק זמן מינימלי

מכל המתואר מעלה, אפשר ללמוד דבר אחד ברור – לא רק שקידוחים אופקיים עשויים להיות פשוטים יותר לביצוע וזולים יותר, הם גם מאפשרים לקצר את משך העבודה בצורה ניכרת. הקידוחים האלה נחשבים ליעילים בכל קנה מידה, כשכל פעולה המתבצעת לצורך הקידוח נעשית לאחר מחשבה ותכנון מקיף. פרויקטים המבוססים על קידוחים אופקיים יכולים להסתיים בהצלחה תוך פרק זמן מינימלי, בטח אם מעמידים מנגד סוגים אחרים של קידוחים.

לסיכומו של עניין, אפשר לראות שקידוחים אופקיים מציעים מספר יתרונות, שהופכים את השימוש בהם למומלץ ולמתבקש בלא מעט תרחישים.

 

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות