ניווט: עמוד הבית // מדוע נדרשים קידוחים לביוב והיכן?

מדוע נדרשים קידוחים לביוב והיכן?

קידוחים לביוב נחשבים לקידוחים פופולריים ונחוצים לכל סוג של בנייה. קידוחים אלו מאפשרים להקים פרויקטים שונים כגון מרכזים מסחריים, נדל"ן למגורים, מוסדות ציבור ואף פארקים ומקומות בילוי. למעשה, כל פרויקט נדל"ן שהוא צריך קידוחים לביוב, על מנת לאפשר סירקולציה של מים שמאפשרת ניקיון והזרמת מי שפכים אל מחוץ לאזור הבנוי.

קידוחים לביוב נעשים במסגרת שיתוף פעולה עם קבלנים וחברות בנייה, על ידי ציוד מיוחד שמאפשר לקדוח במגוון רחב של סוגי קרקעות. מבחינה מקצועית קידוחים לביוב צריכים לכלול בתוכם שיפוע כלשהו, בהתאם לדרישות הקבלן, על מנת לאפשר זרימה ראויה ולכן יש לבצע קידוחים אלו בצורה מדויקת ואיכותית.

קידוחים לביוב במקרים של בניית מרכזים מסחריים

קידוחים לביוב בכפר סבא - ש.ע.ר קידוח ותשתיות
קידוחים לביוב בכפר סבא – ש.ע.ר קידוח ותשתיות

בניית מרכזים מסחריים דורשת מערכת ביוב מתקדמת על מנת לאפשר נוחיות לכלל האוכלוסייה שתהנה ממרכזים אלו, ועל מנת ליצור היגיינה מרבית במקומות אלו. בעבר, מרכזים מסחריים היו צריכים להיות ממוקמים באופן שיהיה סמוך לתשתיות קיימות, מה שהיווה את הדרך היחידה להתחבר לתשתיות ביוב.

אך כיום, ניתן לבצע קידוחים לביוב כמעט בכל מקום, גם במקומות שנחשבים לקשים לקידוח. זאת מתאפשר באמצעות טכנולוגיה חדישה ומתקדמת, שמאפשרת זאת ללא הפרעה לסביבה. באופן זה יכולים יזמים ואנשי עסקים להקים מלונות במקומות נידחים יחסית, שמבטיחים שקט ופרטיות לאורחיהם, להקים מרכזים מסחריים באזורים גבוהים או מדבריים ולעשות שימוש בקרקעות במיקומים אסטרטגיים.

קידוחים לביוב בסביבת בנייה רוויה

מצוקת הנדל"ן בישראל נובעת ממגוון רחב של סיבות, שהמרכזית שביניהן היא שהביקוש עולה על ההיצע. על מנת להגביר את ההיצע יש לבנות כמה שיותר, מה שיכול להביא לירידה במחירים ולצמיחת הכלכלה. כמו כן, שוק הנדל"ן בישראל מאופיין בביקושים גבוהים מאוד לאזורים מסוימים כמו אזור גוש דן, ירושלים, ב"ש, חיפה, השרון וכדומה.

באזורים אלו בהם מתקיימת בנייה רוויה וקיימת דרישה אף להרחיב אותה, ימצאו הקבלנים ואנשי המקצוע בעיה בהנחת תשתיות, משום שהאזור מתאפיין בצפיפות. אך קידוחי ביוב יכולים להתבצע גם באזורים אלו וגם למרחקים קצרים. באופן זה ניתן לאפשר בנייה רוויה והנחת תשתיות מקצועית.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות