ניווט: עמוד הבית // קידוח לניקוז – מי זקוק לו ומדוע?

קידוח לניקוז – מי זקוק לו ומדוע?

אם תחשבו לרגע על המילה 'ניקוז', ניתן לדמיין מי זקוק לביצוע קידוח לניקוז, ובכל זאת, בשורות הבאות נבצע מעט סדר באשר לגופים שזקוקים לקידוח זה. עיקר ה'צרכנים' של קידוח זה הם קבלנים ולקוחות פרטיים.

קודם כל – מהו קידוח לניקוז?

קידוח לניקוז - למניעת נזקי מים!
קידוח לניקוז – למניעת נזקי מים!

קידוח זה הנו קידוח של בורות שמטרתם לנקז מים שלא יכולים לחלחל לאדמה באופן טבעי ולמעשה מצטברים על הקרקע, יוצרים שלוליות או נזק ליסודות המבנה, אם מדובר באתר בנייה למשל. היתרון המשמעותי שיש לבורות ניקוז, הוא הגעת המים אל מי התהום בצורה ישירה, מבלי לפגוע באיזון מערכת המים הטבעית. ש.ע.ר קידוח ותשתיות מתמחה בביצוע קידוח לניקוז בצורה מקצועית ובעלת ניסיון של שנים בתחום.

קיימת דרישה לבורות ניקוז במקומות שבהם אין חיבור למערכת הביוב באופן זמני או באופן קבוע, כמו למשל מקום מרוחק, אתר בנייה שעדיין לא מחובר לביוב וכיו"ב. ייתכן כי במקום מסוים יידרשו מספר בורות ניקוז כדי שיהיה ניתן לפזר ריכוזי מים. כמובן שהצורך מגיע במיוחד בימי החורף הגשומים, אבל גם אם במקום מבוצעות עבודות או פעילות הכוללת מים.

בסיום הקידוח, מותקנת בחלקו העליון של הבור טבעת בטון הכוללת רשת ברזל, או מכסה מבטון. כאמור, קהל היעד לשירות זה הוא בדרך כלל קבלנים ולקוחות פרטיים, או ליתר דיוק, בעלי דירות קרקע המחזיקים גינות גדולות.

קבלנים

קהל היעד העיקרי לקידוח לניקוז הוא קבלנים שמבצעים עבודת בנייה. נדמיין למשל אתר בנייה מבודד שעדיין לא חובר למערכת הביוב, ובו מבוצעות עבודות יסודות, מלט ועוד – תוך שימוש קבוע במים לאורך כל שעות היום. יש צורך, כמובן, לנקז את המים למקום אחד ולכן בדרך כלל נמצא באתרים אלו בור ניקוז במקום הנמוך ביותר. מי שקובע היכן למקם את בור הניקוז ואת גודלו, הוא מהנדס קרקע מייעץ ומאשר לבצע את הקידוח. לאחר האישור, ניתן לפנות אל חברות קידוחים מתאימות.

לקוחות פרטיים

בעלי גינות סובלים לרוב, בימי החורף הגשומים, מהצפות באזורים שונים בגינה בשל הגשמים הרבים ואי היכולת של המים לחלחל לאדמה כראוי. הגינה היא שטח עדין וההצפות עלולות להסב נזק כבד לצמחייה שבה. לכן, גם בעלי גינות עשויים למצוא עניין בשירות זה.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות