ניווט: עמוד הבית // היתרונות של הגעה למקום הקידוח לפני ביצועו

היתרונות של הגעה למקום הקידוח לפני ביצועו

עבודת הקידוח הנה עבודה מורכבת אשר דורשת הכנה יסודית מוקדמת. על מנת לבצע אותה ביעילות ומקצועיות, יש לערוך בדיקה של הקרקע טרם תחילת העבודה ותכנון מקיף ומלא של העבודות אשר יתבצעו במקום. את בדיקת התשתית ניתן לבצע במסגרת יועץ לקידוח טרם תחילת הקידוחים. חשוב לציין כי ההגעה למקום הקידוח היא יסודית, מתבצעת על ידי טכנולוגיה חדישה והיא מכילה מגוון רחב של יתרונות אשר ישתקפו באיכות תוצאות הקידוח.

מקצועיות

כמו כל עבודה שהיא ובמיוחד בתחום הקידוח, מקצועיות ואיכות העבודה היא בעלת חשיבות עליונה. בזמן שהעבודה לא נעשית על ידי גוף מקצועי ועל ידי ציוד מתקדם, יכולים להיווצר נזקים גם לתשתיות הקידוח וגם לתוצאות העבודה.

על מנת לדאוג שהעבודה תהיה מקצועית וברמה גבוהה, יש לערוך הגעה למקום טרם הקידוחים ולבדוק את השטח ואנו ממליצים לעשות זאת. כאשר מגיעים לשטח ובוחנים אותו בצורה מקצועית ויסודית, יהיה ניתן להתאים את הציוד הדרוש לשם כך, בין אם מדובר בקידוחים לביוב או קידוחים לקווי מים.

חיסכון בזמן וחיסכון כלכלי

קידוחים לקווי מים בנבטים - ש.ע.ר קידוח ותשתיות
קידוחים לקווי מים בנבטים – ש.ע.ר קידוח ותשתיות

פרויקט בנייה או פרויקט תשתיות הוא פרויקט שאחד המדדים החשובים בו הוא ממד הזמן. למעשה, כל יום שמתאחר מעכב אנשי מקצוע רבים אחרים ואף יכול לפגום באיכות הפרויקט. הקידוח הוא אחד השלבים הראשונים ועיכוב בזמן זה יכול להעמיד את הגורמים העתידיים בפרויקט בספק.

אחד המרכיבים שמצמצמים את אלמנט בזבוז הזמן הוא ההגעה למקום טרם ביצוע הקידוח. על ידי בדיקת תשתיות מקצועית ומקיפה יהיה ניתן להעריך את הזמן הנכון לקידוח ולעמוד בזמנים שהוקצו לפרויקט.

מעבר לעובדה כי ההגעה חשובה ליצירת עבודה מקצועית היא גם חוסכת בזמן יקר שיכול לאזול עקב עבודת הכנה לא מקצועית. מצב שכזה יכול לעכב את כל הפרויקט ולהסב נזקים כלכליים רבים. במיוחד נכון הדבר כאשר מדובר על קידוחים אופקיים, קידוחים לקווי חשמל ותקשורת וקידוחים הנעשים בשטחים עירוניים מתועשים ובנויים. בשטחים אלו יכולות להופיע "הפתעות" – תשתיות שלא קיימות בתכניות הבנייה, אשר מאריכות את זמן העבודה וכאמור, גוזלות משאבים כלכליים יקרים.

בטיחות

אותם שטחים בהם מתבצעים קידוחים יכולים להכיל כאמור תשתיות לא מתוכננות, שקיומן לא תמיד מופיע בתכניות הבנייה. ההגעה למקום טרם הקידוחים מאפשרת למפות את הקרקע ולדעת בדיוק מהם התנאים הקיימים בשטח. באופן זה, קיימת יותר בטיחות בעבודה ומתאפשרת הימנעות מנזקים לאנשי המקצוע ולתשתיות הקיימות. נזקים אלו עלולים להתבטא בניתוקי חשמל, גז, מים ותקשורת.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות