ניווט: עמוד הבית // מ-א' ועד ת': באיזה ציוד מבצעות שימוש חברות קידוחים?

מ-א' ועד ת': באיזה ציוד מבצעות שימוש חברות קידוחים?

אם אתם קוראים שורות אלה, קרוב לוודאי שכבר שמעתם את המושג קידוחים אופקיים. קידוחים אלו מבוצעים בישראל ובעולם על ידי חברות קידוחים מקצועיות במשך מספר שנים ומאפשרים קידוח בצורה אופקית מתחת לקרקע וזאת מבלי להפריע לתנועה ולסביבה, אם מדובר בקידוח המבוצע מתחת לכביש למשל.

קידוחים אופקיים - פותרים לא מעט בעיות
קידוחים אופקיים – פותרים לא מעט בעיות

הקידוח משמש להנחת תשתית מגוונת, החל מצינורות מים וביוב, קידוחים לטובת בריכות פרטיות וציבוריות, ועד לקידוחי תשתיות כמו תקשורת וחשמל – כאשר הרעיון המרכזי הוא פריסת הצינורות מתחת לאדמה באופן אופקי ומדויק, מבלי להפריע לתשתיות אחרות.

על מנת לבצע את העבודות המתוארות בצורה אופטימלית, על החברה המבצעת להשתמש בציוד מתאים לקידוחים, החל מהדיסקים המבצעים את הקידוח עצמו ועד לצינורות שבתוכם תונח התשתית המבוקשת. הכנו כאן פירוט של ציוד זה:

  • ציוד חודר סלעים – ציוד זה הוא בעיקר ציוד הקצה שבו משתמשות חברות קידוחים על מנת לחדור קרקע קשה במיוחד, למשל: סלעים קשים. אמנם ציוד זה לא דרוש בכל קידוח (אם ניקח לדוגמא קידוחים אופקיים בקרקע חולית הסמוכה למישור החוף שלנו), אבל הוא בהחלט יכול לסייע במקרים של קידוח בסלע במקומות הנחשבים קשים במיוחד.
  • מכונות מדידה מדויקות – על מנת לדעת היכן בדיוק יש לבצע את הקידוח, באיזה עומק ובאיזה היקף, על החברה לדעת מהם מאפייני השטח. כיום, ציוד המדידה מאפשר דיוק רב שמסייע לתכנון הקידוח בצורה אופטימלית.
  • צינורות – ישנם צינורות שאינם גמישים וחלשים. חברות קידוחים מקצועיות משתמשות בצינורות גמישים ככל הניתן וחזקים, בדרך כלל מפוליאטילן. חשוב מאוד לבחור בצינורות בעלי חוזק מקסימלי, כדי למנוע תקלות וקטיעות בתשתית בעתיד.
  • מכונות קידוח – כמובן, שהדרישה האחרונה והחשובה ביותר בביצוע קידוח אופקי היא שימוש במכונות קידוח חזקות מספיק שמאפשרות ביצוע קידוחים לאורך מספק ובקוטר משמעותי, תוך שמירה על דיוק מקסימלי. ש.ע.ר קידוח ותשתיות מחזיקה במספר מכונות קידוח המאפשרות גמישות מקסימלית והתאמה לסוג הקידוח המבוקש.

כאשר אתם מעוניינים בביצוע קידוחים אופקיים, ודאו מול חברת הקידוחים שהיא משתמשת בכלים ובעזרים אלו על מנת לבצע את הקידוח. שימוש בכלים אלו על ידי צוות מיומן יאפשר קבלת תוצאות מעולות במינימום זמן.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות