ניווט: עמוד הבית // מתי קיים צורך בקידוח HDD?

מתי קיים צורך בקידוח HDD?

קידוח HDD משמעותו קידוח כיווני כלומר Horizontal Directional Drilling. שיטה זו למעשה מאפשרת התקנת צנרת תת קרקעית לאורך מסלול רחב מתחת לאדמה, ללא הפרעה ניכרת לסביבה. בצנרות התת קרקעיות ניתן להעביר תשתיות חשמל, תשתיות מים, תשתיות ביוב, תשתיות רשת וכדומה. הצורך בבחירת קידוח HDD מתעורר בדרך כלל במקומות צפופים ומיושבים כמו בסביבת אזורי מגורים, המתאפיינת בתשתיות כבישים, נכסי נדל"ן מרובים, פארקים ירוקים ומרכזים מסחריים.

קידוח HDD – ליצור תשתיות במקומות צפופים ולקדוח באזורים סלעיים

קידוח HDD להנחת תשתית חשמל - ש.ע.ר קידוח ותשתיות
קידוח HDD להנחת תשתית חשמל – ש.ע.ר קידוח ותשתיות

למעשה, קידוח HDD יכול לסייע כאשר לא מתפשרת יצירת תשתית על ידי קידוח רגיל או חפירות. הקידוח יכול להגיע למרחקים רבים וניתן לעשות שימוש בשירות ייעוץ לקידוחים כדי לדעת אם קידוח HDD יכול לסייע לכם.

קידוח HDD נפוץ ונחוץ במיוחד במדינת ישראל המאופיינת בצפיפות ובהכרח לבנייה חדשה. על מנת לבנות באזורים העירוניים כמו בגוש דן למשל או בשרון, יש לבנות תשתיות רבות שיכולות להיווצר רק על ידי קידוח שכזה. למעשה, ללא קידוח HDD תשתיות רבות בישראל לא יכולות לקום, מה שמונע מפרויקטי בנייה להתפתח.

כמו כן, קידוח HDD יכול לסייע במקרים בהם נדרשות עבודות קידוח בסלע. קידוח זה מבוצע כדי להניח תשתיות, שאמורות לשמש מבנים שיקומו על פני קרקעות קשות. הקידוח מתבצע בקוטר מצומצם, מה שמעניק דיוק מרבי ולא מצריך עבודת חפירה. קידוח בסלע מבוצע על ידי ציוד טכנולוגי מתקדם שמאפשר פריסת תשתיות באופן נרחב ומאפשר להניח יסודות גם על פני סוגי קרקעות שלא היו שמישות למטרה זו בעבר.

יתרונות קידוח HDD

היתרונות בקידוח HDD הם רבים ובמרכזם עומדת העובדה כי בעזרת קידוח זה ניתן להניח תשתיות במקומות מרכזיים ובכך לנצל את השטח לטובת האוכלוסייה. כמו כן, ביחס לעבודות קידוח אחרות, קידוח HDD עולה פחות וזמן הביצוע שלו קצר, מה שמקטין את ההוצאות בפרויקט. כמו כן, קידוח זה מביא להפרעה מינימלית ביותר לאוכלוסייה ולא פוגע בתשתיות קיימות כמו צנרת הביוב, תחבורה קיימת, תשתיות רשת למיניהן וכדומה.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות