ניווט: עמוד הבית // היתרונות של קידוחים אופקיים בכל עונות השנה

היתרונות של קידוחים אופקיים בכל עונות השנה

כאשר מבצעים עבודת קידוחים, מעוניינים שהיא תסתיים תוך פרק הזמן הקצר ביותר האפשרי, וכמובן – בהצלחה גמורה. הרבה מאד פרמטרים עשויים להיכנס כאן לתוך המשוואה ולשנות אותה, ביניהם כאלה שנוגעים לעבודת הקידוח עצמה וכאלה שקשורים לתנאים החיצוניים יותר. המאמר הנוכחי מציג את הצורך להתאים את עבודת הקידוחים למזג האוויר הספציפי ולעונות השנה, תוך הגעה למסקנה חד משמעית: קידוחים אופקיים הם אלה שצריכים להילקח בחשבון בכל אחת מעונות השנה.

השפעת מזג האוויר על הקידוחקידוחים אופקיים

לכאורה, מזג האוויר אינו צריך להשפיע על פעולת הקידוח במידה ניכרת: אחרי הכול, ציוד הקידוח בו נעשה כיום שימוש הוא מאסיבי וכבד, כך שהוא אינו אמור להיות מושפע מתנאי הסביבה. לעומת זאת, הקרקע דווקא מושפעת מאוד מתנאי מזג האוויר, ומכאן שבהחלט צריך להקפיד על התאמת שיטת הקידוח למאפיינים של הקרקע. אם לוקחים בתור דוגמא מייצגת קרקע רטובה, צריך ציוד קידוח שיוכל להתמודד עם משימת הכניסה לתוך הקרקע הזו וכן לקחת בחשבון מצב הגיוני בהחלט שבו תנאי השטח ישתנו עם הזמן (הקרקע מתייבשת) או ככל שחודרים עמוק יותר.

קידוחים אופקיים מהווים פתרון אופטימלי במצב הדברים הזה. הם מציעים את הדיוק ואת הגמישות שמאפשרים להתאים את צורת הקידוח הספציפית למאפייני הקרקע, ואף להגיב בזמן אמת לשינויים שצפויים בה. האפשרות להגיע למקסימום תוצאות עם מינימום מאמץ – חדירה לעומק מינימלי בקרקע ולאחר מכן המשך הקידוח אופקית בתנאים שאמורים להיות דומים – משנה את חוקי המשחק בצורה משמעותית.

גם יעילות העבודה היא חשובה

כאמור, עבודות קידוחים צריכות להתבצע בצורה המהירה והיעילה ביותר, עובדה שמסבירה עוד יותר את היתרונות של הקידוחים האופקיים. כאשר מדובר במזג אוויר בעייתי שמקשה את המשימה – חשבו על גשם שוטף או לחלופין על חום לוהט – ברור עוד יותר מדוע מומלץ להעדיף את הקידוחים האופקיים. עבודה בתנאים בעייתיים לא רק תקשה את העבודה, אלא גם תפגע בתפוקה של העובדים או אפילו תסכן אותם. כל פתרון שמאפשר לקצר תהליכים ולהתקרב לעבר הגשמת המטרה, וקידוחים אופקיים בהחלט עונים על ההגדרה הזו, צריך לכן להישקל בחיוב במועדים בהם מזג האוויר בעייתי.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות