ניווט: עמוד הבית // אילו פרטים עליכם לספק לחברת הקידוחים לפני ביצוע הקידוח?

אילו פרטים עליכם לספק לחברת הקידוחים לפני ביצוע הקידוח?

קידוחים אופקיים ועבודות קידוחים בכלל, הם עניין שיכול להיערך זמן קצר, אם נערכים אליו כראוי. אנו בש.ע.ר קידוח ותשתיות כבר הדגשנו בעבר את החשיבות של תכנון מקדים לפני קידוח – ודוגלים בכך שיש להיערך בהתאם לכל עבודה ועבודה, על מנת לייעל את שיטות העבודה באופן מקסימלי. הכנו כאן רשימה של נתונים עיקריים שעליכם לספק לחברת הקידוחים, לפני ביצוע הקידוח עצמו.

מה עליכם לספק לחברה?

  • קידוח לביוב - ש.ע.ר קידוח ותשתיות
    קידוח לביוב – ש.ע.ר קידוח ותשתיות

    סוג הקידוח ומטרתו – מדובר בנתון החשוב ביותר כמובן. ראשית, מה הצורך שלכם: האם מדובר בעבודות קידוחי גז? קידוח לניקוז? קידוחים לקווי חשמל ותקשורת? לאחר מכן, יש צורך לדעת מהו סוג הקידוח: האם יש לבצע קידוח אופקי או אנכי? אנו בחברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות מתמחים בכל סוגי הקידוחים וכדי להתאים את דרך הפעולה האידאלית עבורכם, אנו נדרשים לדעת פרטים בסיסיים אלו.

  • סוג הקרקע – ישנם מספר סוגי קרקעות, חלקן רכות וניתן לבצע בהן קידוחים באופן מקצועי ללא קשיים מיוחדים. עם זאת, במקרה של קרקע סלעית, הדבר עלול להוות בעיה, אם משתמשים בציוד שאינו ייחודי לצורך הקידוח. כדי לדעת כיצד להיערך, עלינו לדעת כמה שיותר פרטים על הקרקע שבה עתיד להתבצע הקידוח.
  • תיאור הסביבה שבה מבוצע הקידוח – כאן עליכם לשאול את עצמכם: האם בקרבת הקידוח ישנה צמחייה עבותה? האם ישנם כבישים שעוברים בתוואי הקידוח או שבילים להולכי רגל? ככל שנקבל יותר מידע על הקידוח, יימנעו "הפתעות" שונות בהגעה לשטח.
  • קידוחים אופקיים ואחרים שבוצעו בסביבה – שטחים רבים בישראל, בעיקר שטחים עירוניים מתועשים ובנויים, מאופיינים בתשתיות שלא מופיעות בתכניות ואין דרך לדעת על קיומן לפני כן. אם אתם זקוקים לחברות קידוחים ויודעים כי במקום המיועד בוצעו בעבר עבודות בקרקע, מומלץ מאוד לספק לחברה את המידע. במקרים שבהם אינכם בטוחים, אנו מציעים שירות בדיקה ואיתור תשתיות באמצעות מכשור מתקדם.

מומלץ להגיע למקום הקידוח!

כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אנו מעדיפים להגיע לאזור הקידוח ולסרוק את התכניות הרלוונטיות של המערכות בשטח, כולל תכניות של הרשויות השונות – כך אנו מסיקים באיזו צורה יש לבצע את הקידוח באופן המקצועי והבטוח ביותר. אנו בעלי ידע וניסיון שנצבר במשך שנים במגוון סוגי קידוחים ובראשם קידוחים אופקיים, ובאפשרותנו להעניק ייעוץ לקידוחים עבור חברות וגופים שונים.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות