ניווט: עמוד הבית // איך מתמודדים עם קרקע בעייתית לקידוח?

איך מתמודדים עם קרקע בעייתית לקידוח?

קידוח בסלע - ש.ע.ר קידוח ותשתיות
קידוח בסלע – ש.ע.ר קידוח ותשתיות

כאשר אתם מחפשים חברות קידוחים לביצוע עבודות קידוח שונות בקרקע, עליכם לדעת כי סוג הקרקע יקבע, במידה לא קטנה, את אופי הקידוח ואת הציוד שבו ייעשה שימוש. את הקרקעות ניתן לחלק למספר סוגים, אך די ברור לכולם כי בקרקע בעייתית וקשה, דוגמת קרקע סלעית, יהיה קשה מאוד לבצע קידוחים אופקיים כלשהם בציוד הקונבנציונלי המשמש לעבודה בקרקע חולית למשל.

קרקע סלעית שכזו עשויה להיות עשויה מגיר ומגרניט. כמובן שסוג הסלע והמבנה שלו משפיעים מאוד בכל הנוגע לעבודת הקידוח שתבוצע במקום. עוד לפני ביצוע הקידוח, חברות קידוחים צריכות לבדוק מה אופי הקרקע ולהתייחס לגורמים כמו זווית הקרקע, הסביבה שבה מבוצע הקידוח, טופוגרפיית השטח ועוד. לאחר בדיקות ראשוניות אלה, אם הקרקע אכן בעייתית לקידוח בציוד הקונבנציונלי, ייעשה שימוש בציוד מתקדם יותר.

אנו בש.ע.ר קידוח ותשתיות מבצעים עבודות קידוח בסלע בציוד חדיש ומתקדם. ציוד זה מאפשר לנו, במקרים שבהם הקרקע המיועדת לקידוח בעייתית וקשה, לבצע את העבודה בדיוק מקסימלי ובזמן קצר יחסית. באמצעות הציוד שלנו, ניתן לחסוך זמן יקר ששווה כסף, לכל מי שקשור לפרויקט פריסת התשתית במקום.

איך זה מבוצע?

קידוח בסלע HDD, בניגוד לעבודות קידוחים אחרות, מבוצע בקוטר שאינו גדול. לכן, נדרש דיוק מרבי כאשר מבוצעת העבודה. לכן, כאשר אתם מבררים על חברות קידוחים שונות, ודאו כי אנשי החברה מנוסים ונחשבים למומחים בתחומם, כפי שאנו בש.ע.ר קידוח ותשתיות.

בשיטה זו, החפירות שמבוצעות לפני הקידוח עצמו, הופכות למיותרות והקידוח נעשה ישירות לתוך הסלע – ללא צורך בהכנות מיוחדות לפני כן.

הניסיון שלנו – ההצלחה שלכם

חברת ש.ע.ר קידוח ותשתיות מנוסה מאוד בתחום זה וביצעה עבודות קידוח בסלע עבור פרויקטים שונים. אחד הפרויקטים הידועים והמורכבים שביצענו הוא פרויקט העצים – שבו בוצעו 16 קידוחים בסלע על מנת להעתיק מספר עצים ממקום אחד למקום אחר. העצים הועתקו בשלמותם, לשביעות רצון הלקוח.

תוכן עניינים

שתף באמצעות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

המשך קריאה

שאלות - תשובות

בין השירותים וסוגי הקידוחים הניתנים על ידי החברה תוכלו למצוא:

קידוחים אופקיים
קידוח אינטגרלי HDD
קידוח בסלע HDD
קידוחים לקוי ביוב
קידוחים לקוי מים
קידוחים לקוי גז
קידוחים לקוי חשמל ותקשורת
קידוחי פלדה

בנוסף מעניקה החברה שירותי ייעוץ לקידוחים ולפרויקטים מורכבים.

חברתנו זכתה לבצע פרויקטים עבור מגוון של מאות חברות וגופים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא שמות כמו חברת אורנג', סלקום,HOT, בזק וחברת החשמל.

כחברת קידוחים מהמובילות בישראל זכינו לבצע פרויקטים מורכבים ומעניינים כאחד. בין הפרויקטים אותם ביצענו תוכלו למצוא למשל:

  • קידוח של 4 קנים 8" באורך 160 מ' באילת עבור חברת חשמל
  • קידוח לביוב בקוטר 10" באורך של 110 מ' בצומת הצ'ק-פוסט בחיפה עבור טר-ארמה.
  • "קידוח לביוב בקוטר 8" באורך 160 מ' בבסיס שיזפון בערבה עבור משרד הביטחון.
  • קידוחים באורך של 300 מ' רציפים בתל אביב עבור חברת הוט.

כל עובדי החברה הנם אנשים בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הקידוחים בכלל ובתחום הקידוחים האופקיים בפרט – בזכות עובדינו המנוסים, חברתנו צברה את המוניטין שלה בתחום זה.

אנו מעניקים ייעוץ לקידוחים למגוון גופים ובהם מהנדסים, קבלנים, יזמים ורשויות מקומיות – כל אלו הם גופים שמבצעים באופן שוטף קידוחים שונים. אנו מאמינים שעל מנת להעניק שירות ייעוץ לקידוחים בצורה הכי טובה, יש להגיע למקום הקידוח עצמו ולערוך סריקות של המערכות הקיימות בשטח – רק לאחר מכן אנו מסיקים כיצד יש לבצע את הקידוח.

נגישות